Document ultima parte


Document Ultima Parte

…..O viata frumoasa va asteapta daca acesta este modelul dvs. Pacat… poate ai fi ajuns si tu intr-o casa frumoasa cu flori la geam… dar nu asta vrei nu? Tu vrei faima? Vrei sa ajungi ca “Puya” care vezi doamne zice adevarul, caruia nu ii e teama! Oare?” ” “Imi doresc” dar niciodata nu ” O sa incerc”…. ok… daca tu zici Ne-am cam lamurit si cu oamenii din ziua de azi. Toata lumea e EMO, cati stiu ce inseamna sa fi emo? Nu, nu prea exista asa ceva,. iar cei ce sunt nu exagereaza sunt cei ce stau fara sa zica nimic., in ei se ascunde adevaratul “emotional”! Continuam. Boboaca…Incepe scoala in 1 luna si cateva saptamani chiar 2…. dar mai e pana atunci, Sa ne gandim ca Vara e anotimpul in care curvele se pot imbraca cum vor si nimeni nu le zice nimic,” E chiar foarte CALD” mai dau si asta si asta si asta si asta,,,, oops!!! sunt goala, dar nu’i nimic, imi era cald pe strada,,, prietenii tai adevarati care te iau seara cu masina…dar te conduc pana in fata casei/scarii/ etc sa vada daca ai ajuns bine? Dar nu se mai poarta nu? dar totusi noi Iubim ce dumnezeu. Imi place cum arati azi… Te IUbessscccc!!!!…. A doua zi: El/Ea nu te mai iubeste. Acum sa nu suferi du`te si da prin mall-uri miloane doar ca sa te placa. Trist. daca nu ai parfum, esti nespalat, iar daca ai prea mult esti disperat… deci care e mai buna? Nimic nu mai e bun! Daca rad in hohote am ras de curva( ceva amuzant) dar daca rad silentios cand ma fluiera cineva sunt o domnisoara delicata cuminte (pe naiba)…. Nu caracterizam dupa cum arati, ci dupa ce faci, Nu te urmaresc dar imi sare in ochi pentru ca tot ce faci e absurd, si foarte scarbos. si poate uneori banal. Continuam cu generalizarea? Ai ceva cu mine mi`o zici in fata., Daca ti`as da o foaie ca asta… o pagina … sa o citesti. ai citit-o? nu, doar te-ai uita peste. Of, Vai… numai cateva ticuri verbale. ce ma definesc,, modul meu de a sta tarziu la pc si sa scriu cate in luna si in stele, mi`as povesti viata dar nu am prea multe de spus. insa zic: Sunt o incepatoare.. nu-mi doresc nimic mai mult, Crezi ca daca stau la Calculator pierd vremea? In opinia ta da… wow…. imi stric ochiii ei bine nu e chiar asa! Si totusi hai sa`ti zic ! am Cont “pa haifaiv” si`mi place. si`am avut si eu poza cu mine. Incredibil nu? sa sti ca e ft usor sa zici :plzzz commm“… dau bk:X:X:X” si sa scrii de 4633431.2158552132 in acelasi profil “Scumpoo“`:X:X ce frum te’ai fct:X:>:D<” simplu nu? Penibil…. toti sunt rockari sau nu…sau punckeri sau emo.. sau cocalari sau pitipoance. sau Pur si simplu ADOLESCENTI. care acum au lumea in cap. gresesc? si eu o am! si-s fericita! Oare?:)) Ai citit? sau nu?00.46. si eu am cam terminat`o cu scrisu! o salvez si mai scriu si maine seara, cand stiu ca o sa iti mai zic multe! Noapte Buna! 22.07.2010 ora 00:49

Partea a III -a o aveti aici.

Partea a II – o aveti aici.

Prima parte o aveti aici.

3 comments

  1. Pai tu spui ca e ultima parte… ea spune ca mai urmeaza… care e adevarul?😛

    Oricum ce pot sa remarc e ca are al naibii de multa dreptate la faza cu Emo; in rest mult, mult prea depresiva ca sa-mi placa.

  2. Adevarul este ca eu doar atat am din ce a scris ea. Daca a mai scris in continuare nu am de unde sa stiu. Dar daca mai fac rost de fisiere de genul asta de la ea, sau de la alte persoane, o sa le pun aici sa le vedeti si voi.

    Si da, cum ai spus si tu, are draptate la faza cu EMO.

Leave a Reply

