Acasa


Se pare că am ajuns şi eu pe acasă după aproximativ 1 săptămâna petrecută în Suceava, mai precis în Veresti. Se pare că am reuşit să mă întorc puţin mai negru decât am plecat, mai plin de bere decât am plecat şi inevitabil mai plin de bube decât am plecat, deoarece am impresia că eu eram cină ţânţarilor în fiecare seară. Mai puţin ieri seară când a reuşit să plouă şi nu m-a mai atacat nimeni pentru 30 de minute, pentru că mai apoi să se înfrupte parcă mai cu poftă din mine.  Ce să zic, a fost cald, poate mult prea cald sau cred că mi s-a părut mie, fiind obişnuit cu temperatură din Braşov. Cocoşul a reuşit să mă chinuie în fiecare dimineaţă începând cu oră 4, cred că făcea asta că să îmi facă în ciudă, zicea în sinea lui (Aha, asta e de la Braşov, ia să îl trezesc şi eu în fiecare dimineaţă la oră 4, ca să îşi amintească că a fost pe aici) şi se pare că a reuşit în mare măsură ce şi-a propus. Am zis că până plec poate reuşesc să fac cocoşul acela piftie, dar din păcate nu am reuşit.

Aveţi mai jos câteva poze, iar restul le găsiţi la pagina Poze din Braşov şi nu numai:

This slideshow requires JavaScript.

7 comments

  1. Nu m-am plictisit ca eu am fost la rude acolo si am mai stat de povesti . Am mai pierdut vremea. M-am mai balacit in raul suceava. Dar tu iei legatura din Veresti ? Si daca iei legatura, spre ce directie o iei ? Ca sunt si eu curios.😀

  2. Si daca dadeam foc la balegar banuiesc ca aveam alta mireasma. :)) Si la poze am incercat sa imi dau silinta sa iasa cat mai frumoase sa nu ma injurati pe aici. :))

  3. @Habarnist, deci tu iesi in culori deschise afara si mai iesi si stresat. Cred ca iesi stresat tot din cauza lor. :)) Ca altfel nu imi imaginez. :))

Leave a Reply

