Document Partea a III -a


Document Partea a III -a

E ora 23.49, cam tarziu, insa devreme pentru a termina ce am de spus… ar mai fi mult. si am sa continui.Am schimbat melodia. am lasat’o pe repeat. Frumoasa zi de vacanta.. frumoase amintiri ? Oare uneori nu facem anumite chestii doar de dragu lumii care oricum nu e de parte noastra… si totusi le facem cu totii nu? Cam ciudat… de cate ori te’ai mai gandit saptamana asta ca ai flirtat prea mult pe messanger si defapt tu nu vrei nimic… dai sperante… incerci sa fi cine nu esti. Cat de ciudat nu? Pot sa exagerez? As putea sa vorbesc ca tine? sa te injur si sa te consider josnic? desi suntem facuti din acelasi aluat? Curios, de ce crezi ca esti mai bun ca mine? Pt ca nu ai celulita pe picioare si pt ca esti mai inalt si ca esti blond, bogat, destept, inteligent dar poate tu nu poti sa vorbesti deschis… Ai multe defecte, insa ghinionul tau ca nu le poti face calitati. Crezi multe, ai face bine sa te opresti, Ajungi sa nu te mai cunosti. Am inceput cu o melodie? Fata baiat despartire, dar totul fara virgula. ascult “Chris Brown- Deuces” de vreo 3 ore incoace, incerc sa imi imaginez ce e in mintea baietilor, Vreau sa zic, Chiar sa subliniez: NU SUNT o urata…. si de ce “NU SUNT”? pentru ca atunci cand ma gandesc la mine si sunt singura nu ma gandesc ca sunt urata, insa langa tine nu ma simt.nicicum.. probabil ca astea nu conteaza… incepem totul atat de formal nu? Cata atentie e la inceput… dar pe urma? O sa sfarsesc si eu sa injur? iti place sa ti se vorbeasca frumos… apoi sa vorbim normal iar dupa asta sa fi injurat, injosit? as putea foarte bine sa te fac sa te simti prost. dar nu o fac… sau poate da,… O sa fac exact ca tine. La sfarsit. iti voi spune si ce ai facut gresit. si daca te poti indrepta… ce zici acum? ca nu ai nevoie de nimic sa te faca sa te schimbi. Si totusi esti curios/curioasa sa vezi ca zic. te generaliez, o iei ca o aluzie. poate ca nu ma refer chiar la tine… prea putin dar,,, simte`te,! Vorbesc ca un scriitor sau ca fata de care te’ai indragostit si incearca sa te faca sa intelegi ca ea nu crede in dragoste. In dragoste nu parinteasca sau frateasca,. in Iubire inutila, pierdere de vreme… schimb de microbi in cel mia bun caz… Imi place sa exagerez acum, poate ca sunt inca prea mica sa iubesc… si da.. e din perspctiva unei fete. Si nu ma opresc aici, pentru ca femeile ma dezgusta, pentru ca sunt una din ele si pt ca sunteti niste “Proaste” asta sunteti! iarta’ma si nu’mi purta pica. De ce simti ca trebuie sa dai totu jos ca el sa te iubeasca? De ce nu’l innebunesti tu pe el, nu el pe tine. Pentru ca tu crezi mereu ca il iubesti mai mult decat o face el desi uneori e chiar invers. atunci cand esti iubita te sufoca nu? Nu ai timp de “fetele tale” extraordinar scumpo! Iar daca nu te suna cand esti cu “fetele” nu te mai iubeste? 00.08 a mai trecut ceva timp… dar mai vorbim ca nopatea e lunga, si am “PEPSI” langa mine.! Si zic: “Rihanna- Te AMO”… continuam pe teme Fete vs, Baieti? Mai incolo. hai sa`ti zic ca ai 45422165754415545 vizualizari pe hi5 si 2545210234554212 de prieteni si sa nu mai zic de “commuletzee“” care sunt in jur de 1353602153 la pozele cu tine mai mult goala decat imbracata. Nu are rost sa ma comentez de “hey py$y” after 1week–> te iubesc… Sa fim seriosi, cine cu cine se mai iubeste in ziua de azi? permite’mi sa folosesc ” Argou de Yahoo Messanger- cam pierd vremea pe acolo. stau ore in sir la calculator. unii imi zic “cum poti sa stai atat?” incredibil… probabil pt ca am ce face, nu? Sa nu mai intram in altele? sau da? hai sa nu evitam nu? bautura? de ce numai la chefuri? de ce numai cand e cald merge o bere? de ce trebuie sa ai prieteni ca sa bei? sau dusmani? de ce nu poti sa iti iei o vodca si sa o bei si sa te culci? aaa … pt ca’ti place sa vada lumea ca ai bani de dat pe bautura… trist. Milionari? Sau dorinta de a ajunge si tu pe revista “COOL girl” si visul tau e sa fi ca Simona Senzual… sa ne zica si noua cineva numele adevrat al acestei “Doamne” tot respectul meu doamna “Senzual” daca imi permiteti!………….

Partea a II -a o aveti aici.

Prima parte o aveti aici.

3 comments

  1. Nici nu stii cat de mult …. sa zicem ca ma captivat acest subiect , aceasta fata , aceasta fiinta , aceasta “poveste”.

    Totusi raman la ideea ca totul vine pe fondul unei desparti (o dezamagire totala in dragoste dar oarecum fireasca la aceasta varsta) .

    Sunt cu gura cascata , dar totusi o realitate din ziua de azi , din RRomania noastra draga , plina de manele , cocalari , pitipoance.

    Si in final , o maturitate iesita din comun la varsta ei,o incadrez in persoanele normale de alta data si care din pacate, au ramas putine . Ne gasim linistea pe internet , blog-uri , e.t.c. in loc sa fim noi cei care ar trebuii sa schimbam ceva.

    Aprind o lumanare in memoria copilariei si a vietii normale pe care o duceam in urma cu ceva ani , Amin !

  2. Stiu, este interesant iar eu personal nu am nimic cu aceasta persoana. Numai ca pur si simplu te afecteaza cele scrie acolo, stii ca e adevarat dar intr-o anumita masura nu vrei sa recunosti. Ei bine, ea poate a recunoscut. Cine stie.

Leave a Reply

