Idei Ciudate


Deci, eram acum câteva zile, sau mai bine zis acum câteva săptămâni cu un prieten prin oraş. Am mai scris un post despre asta aici. Am fost cu asta să se tundă în răcădău la naşă lui. Cât aşteptăm noi acolo să termine cu clientul care era în faţă noastră aşezat pe scaun, ne apucăm să răsfoim revistele care le găsim pe acolo, nu conta ce fel de reviste erau. Şi la un moment dat rămân eu blocat la o revistă cu tunsori şi freze de toate felurile. Şi îi zic lu asta :
– Ba, mie mi-a venit o idee !!

– Ce idee mă ?

– Ia uite, vezi frezele astea ?

– Da mă, ce-i cu ele ?

– Păi cum ar fii să facem freze de genul asta la morţi ?

– Cum mă la morţi, ai înnebunit ?

– Nu mă, nu am înnebunit, dar gândeşte-te. Vine familia decedatului la noi şi ne zicea că vrea o freză pentru răposatul, pentru că vrea să arate bine în sicriu.

– Ba tu ai probleme grave !!

– Nu am mă probleme , dar gândeşte-te ar ieşi o afacere din asta.

– Ba tu numai idei de genul asta ai. Şi cine crezi că o să vină la noi să facem freze morţilor ?

– Oamenii care chiar vor că mortul lor să arate bine în orice circumstanţe.

– Tu chiar nu ai ce face, te-ai plictisit sau ce, ai băut ceva ?

Şi discuţia noastră a durat încă o scurtă perioadă de timp, dar tot drumul numai despre ideea asta i-am povestit până am ajuns la bere şi i-am mai povestit şi acolo până s-a plictisit.😀

7 comments

  1. pai sa punem problema altfel, daca unii platesc mii de euro(poate chiar sute)pentru cosciugul raposatului, sau altii fac practic o manastire peste locul unde este ingropat raposatul (cunosc multe cazuri), pai atunci de ce nu ar exista si deastia care ar da bani frumosi ca raposatu lor sa aibe freza frumoasa pe veci…
    oricum – nu e rea ideea🙂

  2. Mersi de sustinere, oricum am mai discutat cu cineva si zicea ca e imposibil ca, cineva sa nu se fii gandit la ideea asta pana acum. Oricum orice e posibil.😀

  3. esti sigur de idee bogdy? nu de alta dar tu ai asa o oroare de inmormantari in general… fa o ferma de melci ceva….eu zic ca ti s-ar potrivi mai bine :))

Leave a Reply

