Parintii


Stăteam în seara asta şi mă gândeam că părinţii sunt cele mai bune persoane care te înconjoară. E cel mai rău să nu ai părinţi. Şi dacă ai să-i preţuieşti indiferent cum ar fi ei, pentru că până la urmă nu îţi vor decât binele şi tot ce fac fac pentru a-ţi fie ţie mai bine. Fac o grămadă de sacrificii care tu pur şi simplu câteodată nu le observi, dar ei le simţ în adâncul sufletului lor.Chiar dacă fiecare ne mai “ciondănim” cu ei câteodată, ei încă mai ţin la noi şi ne îndreaptă spre un drum mai bun. Tot ce trudesc ei da-a lungul vieţii lor o fac pentru a avea tu un viitor mai bun şi lipsit de griji, fac acestea pentru că să nu mai treci şi tu prin toate greutăţile prin care au trecut şi ei. Măcar ţie să îţi fie viaţă mai uşoară. Mereu când ai o problemă le poţi cere sfatul.

Câteodată stau şi încerc să îi înţeleg, să îmi dau seamă prin ce anume trec pentru a-mi fi mie mai bine. Nu mă pot plânge că îmi lipsteste ceva. Tot ce am acum se datorează lor. Voi încerca să îi înţeleg mai mult să stau mai mult de vorba cu ei să discutăm vrute şi nevrute. Chiar dacă în anumite momente când la nervi spui ceea ce gândeşti, după un anumit tinmp îţi dai seamă cum i-ai făcut să se simtă şi îţi pare rău. Cel puţin aşa sunt eu. În unele momente mă îngrijorez pentru ei, că orice om normal, când văd că se întâmplă diverse lucruri şi încerc să îi susţin.
Abea când i-ai pierdut îţi dai seamă cât de dor îţi este de ei şi îţi pare rău că nu aţi petrecut mai mult timp împreună.

PĂRINŢII SUNT CELE MAI IMPORTANTE FIINŢE CARE EXISTĂ

Aveţi o melodie de suflet mai jos :

3 comments

  1. parintii…mama,tata…cele mai frumoase cuvinte
    normal toti copii trebuie sa-si respecte parintii indiferent de greselile lor si sa le fie alaturi…
    recunosc si eu mi-am boscorodit tatal de foarte multe ori,dar cand stau si ma uit la el cum munceste pentru a-mi fi mie mai bine si sa nu simt lipsa mamei imi crapa obrazul de rusine…:(
    Deci e clar….trebuie sa ii pretuim pe cei care ne-au dat viata si sa le aratam de cate ori avem ocazia cat de mult ii iubim.:-)

Leave a Reply

