Suntem singuri in univers ?


Bănuiesc că fiecare persoană şi-a pus întrebarea asta cel puţin o data în viaţă. Deci, suntem singuri în univers ? Unii spun că da alţii că nu. Dar hai să o luăm logic. La cât de mare este acest univers pur şi simplu ar fi greu de crezut că am fi singurele fiinţe care reuşesc să supravieţuiască (asta într-o anumită măsură). Pur şi simplu mi se pare imposibil. Am văzut acum fel de fel de ştiri cu ozn-uri, chestii zburătoare şi aşa mai departe. Sincer nu cred în acele filmuleţe sau poze, dar cred că nu noi suntem singurii din univers.

Cred că acele persoane care au făcut pozele sau filmuleţele ori au vrut să ajungă celebre, ori să inducă populaţia în eroare, să ascundă anumite lucruri importante prin atragerea atenţiei către un alt punct. Sunt şi anumite persoane care pur şi simplu nu vor să creadă în acest lucru. Nu le condamn, e alegerea lor. Dar am observat că acele persoane care nu vor să creadă sunt de cele mai multe ori, cele îndoctrinate într-o anumită direcţie.

Sunt acele persoane care nu sunt deschise în a cunoaşte noul. Şi pur şi simplu nu vor să audă de aşa ceva. La cât de mare este universul este pur şi simplu imposibil că noi să fim singurele fiinţe care trăiesc aici. Am observat că ştiinţă a început să se dezvolte destul de mult în această direcţie, nu îndeajuns de mult dar mai bine şi aşa, decât deloc. Acum unele persoane sunt multmai deschise la nou, dacă acum 20 de ani afirmai că nu suntem singurii în univers erai privit dintr-o perspectivă ciudată şi considerat într-o anumită măsură, nebu

4 comments

  1. am vazut si eu un documentar numit “Are we alone in the univers?” si la un moment dat zicea ca trebuie sa fi nebun sa crezi ca suntem singuri in univers, la ce marime imensa are.
    Ar mai fi si o alta teorie intereasnta ; 70% din suprafata pamantului este ocupata de oceane, iar din cele 70% noi am descoperit doar 5%; este foarte posibil sa existe alte forme de viata inteligente chiar aici pe Pamant :))

Leave a Reply

