Fotbal


Stateam cu prietenii su ne uitam la meciul din seara asta dintre SUA si Ghana si s-a incins o discutie despre cum joaca echipele din ziua de azi. Am inceput sa discutam despre goluri imposibile care au avut loc acum cateva luni si despre cateva goluri care au avut loc acum cativa ani. Si incet incet discutia noastra a ajuns la Gica Hagi care, din punctul nostru de vedere a fost cel mai bun fotbalist roman de pana acum. Si incet incet am ajuns sa ne uitam pe youtube la golurile date de Gica Hagi cand juca la Galatasarai si la alte echipe. Si am inceput sa discutam noi ca daca toata nationala noastra ar avea pe langa Adi Mutu, Chivu si multi altii, inca trei persoane ca Gica Haci am fi de neoprit. Dar din pacate nu mai sunt fotbalisti cum au fost odata, care sa se dedice cu adevarat acestui sport. Priviti mai jos unele din cele mai interesante goluri si faze ale lui Gica Hagi.

Se pare ca pana la urma avem cu ce ne mandri fata de romania.

PS: Sorry pentru claritate dar asa era pe youtube.

3 comments

  1. Hagi a fost un jucator extraordinar cum nu cred ca va mai vedea generatia noastra; iar echipa pe care am avut in 2004 in SUA a fost cea mai buna echipa a Romaniei din toate timpurile.

  2. In 1994 am avut cea mai buna echipa la un CM. De atunci nu am mai avut nicio performanta notabila si nici nu vom mai avea prea curand…din pacate.

Leave a Reply

