Leapsa indiscreta


        Primita si eu de la Botosoneanul, sper ca mi-a trimisa cu placere pentru ca eu o voi trimite mai departe cu si mai mare placere. In concluzie sa incepem.

1. Ai o poreclă?

Boogie, de obicei asa imi spun prietenii.

2. Unde locuieşti?

Brasov

3. Ce înălţime ai?

1 m si ceva

4. Ai zi onomastică?

Cred ca da, nu sunt sigur.

5. Cu ce te ocupi?

Imping aerul prin casa.

6. Ai fraţi sau surori?

Nu

7. Limba maternă?

Romana, spre bucuria mea.

8. Limbi vorbite?

Romana, Engleza de balta.

9. Colecţii?

De muste moarte pe monitor.

10. Număr la pantofi?

40

11. Şcoli absolvite?

Inca nu, dar sa speram ca urmeaza in viitorul apropiat.

12. Materia preferată?

Dirigentia, ca stateam degeaba.

13. Ce hobby-uri ai?

Sticlism, tigara, hechi si cam atat.

14. Bani de buzunar?

Mai rarut ca-i mai dragut.

15. Dorinţă?

Sa plec din romania

16. Vise?

Cam ciudate in ultima vreme.

17. Număr norocos?

23

18. Ai vrea să revezi…

Trupa parazitii live

19. Ai animale de casă?

Cana de cafea.

20. Sentimentul cel mai preţuit?

Libertatea

21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă?

Sincer nu mai stiu, la mine toate zilele sunt frumoase.
Mersi de leapsa, chiar imi era dor.
Leapsa merge mai departe la : Globber, Blogul omului plictisit, R.E.V.I.C.T, Nana, Hayate si pentru cei ce mai vor.
O seara placuta in continuare.

One comment

Leave a Reply

