O zi ca oricare alta


          Am plecat si eu astazi in oras pe la ora 15, in speranta ca voi realiza si eu ceva, dar cand colo mi-au fost inselate asteptarile. Se mai intampla cateodata, dar macar alta data voi fi mai atent si nu ma voi mai lasa influentat atat de mult. Dar desi a inceput naspa ziua in oras, macar am avut norocul sa intru in vorba cu niste tipi foarte de treaba, de nota 10. Un tip caruia i se zice Oz, altul Vlad, iar celui de-al treilea nu i-am retinut numele, din pacate. Sper daca citeste asta sa nu se supere.  Deci am intrat in vorba cu ei, ne-am bagat cu totii la un joc de hechi, asta pana cand a venit un alt tip care a reusit sa dea hechiul pe reclama de la modarom (pentru cei ce stau in brasov stiu despre ce e vorba). Aceste fiind intamplate si neavand ce face, ne-am pus la vorba vreo cateva ore bune, asta pana cand a plecat fiecare cu treburile lui si sperand ca ne vom revedea. Ajuns din nou in cristian, am avut surpriza placuta sa pierd un pariu cu un prieten :)) , am mai stat noi ce am mai stat de vorba si in cele din urma am reusit sa iesim majoritatea la un tenis de picior, asta pana cand s-a lasat seara si ne-am instalat iarasi la cineva acasa unde, evident s-au terminat tigarile ( ca de obicei). Am mai lenevit noi ce am lenevit pe acolo, mai da-i pe un film, mai da-i cu un misto (ca doar de, asa e intre prieteni) si dupa ce am terminat inspiratia si tot ce mai era pe acolo, iata ca am reusit sa ajung si eu pe acasa si sa va redactez cele intamplate astazi. 

la voi cum este o zi normala, sau anormala din viata voastra ??

PS : Asta e o poza facuta de ceva timp de catre un prieten.

2 comments

Leave a Reply

