Chef


             

              Scuze ca nu am mai postat in ultimul timp, dar pur si simplu a trebuit sa ma pregatesc spiritual si sufleteste pentru betia care am tras-o azi noapte la majoratul unei colege. Deci am plecat ieri pe la 4 si evident am plecat mult prea repede, si am mai stat sa astept cateva colege, dupaia hai in autobuz si da-i drumu spre prejmer. Intr-un final am ajuns ie noi pe acolo pe la 7, cam asa. Intr-un final ajungem si noi in locatia cu cheful, adica la o sala. Deci, m-am facut praf, dar bine ca intr-un final spre dimineata mi-am revenit. Am fost la o colega sa incercam o tentativa de a dormi, dar am reusit numai 30 de minute, pentru ca pur si simplu era imposibil. In cele din urma am plecat si noi pe la ora 10 si am reusit sa ajung acasa, in cristian la 11 jumatate. Iar aici, intru pe mess si un prieten bate apropoul pentru un gratar, deci si aceasta o sa fie o noapte alba pentru mine. Sa vedem daca o sa rezist cu 2 nopti nedormite. Urati-mi succes. 

6 comments

Leave a Reply

