O seara perfecta


Ziua nu a inceput prea promitator, dar in schimb s-a compensat cu seara aceasta petrecuta cu prietenii. De dimineata du-te la scoala, sa vorbesti cu diriga, sa mai scapi de o grija si evident diriga a reusit sa ajunga numai pe la 12. Ce sa faci o zi intreaga in oras mai ales pe caldura.

Banuiesc ca oricine s-ar fi dus la o bere, pai uite asa am facut si eu. O bere, doua, nu mai mult ca dupaia mi se urcau la cap. Si iata ca a trecut si timpul si s-a facut ora 12. Ma duc eu la scoala, vorbesc cu diriga cu inca cativa colegi, ca dupa aceea sa ne zica sa venim maine pe la 11. Pai cum pusca mea frate ? Am pierdut o zi intreaga in oras si mai vrea sa vin si maine de la 11.

Banuiesc ca o sa ma duc, cine stie. In cele din urma am reusit sa ajung si eu pe la 2 jumate acasa, cam asa. Nu stau mult pe acasa, cam 2 ore si vine un prieten la mine sa iesim la o tigara, la un fotbal, la orice. Zis si facut plec cu tipul respectiv la altul sa il luam si pe el. Dupa cateva ore am reusit sa il convingem si pe prietenul repectiv. De la fotbal am ajuns la un film la altcineva acasa, unde ne-am strans cam 7 insi.

Cum sa va zic mai departe, deci a fost o seara pe cinste, nu am mai ras atat de mult la un film in viata mea, mai ales cu inca 6 nebuni pe langa mine. Si in caz ca sunteti curiosi ne-am uitat la o parodie dupa filmul “Scary Movie 1”. In concluzie si la urma urmei a fost o seara perfecta, in care toti am ras cum nu am mai ras de mult. Sa speram ca de acum toate serile vor fi ca aceasta.

Leave a Reply

