S-a mai dus un an.


         

            Iata ca aproape s-a mai dus un an scolar. mai sunt aproximativ 2 saptamani si gata. Ce repede a trecut, sincer. Parca mai ieri am intrat in liceu, curios sa vad cum este viata de liceu. Parca mai ieri imi cautam sala de clasa deoarece nici nu stiam la ce profil sunt si habar nu aveam pe unde sa ma instalez. Oricum pana acum nu am nimic de obiectat cu privire la liceu. Si mi se pare adevarata faza cu ” cei mai frumosi ani sunt cei de liceu”. Parca mai ieri incercam sa ma imprietenesc cu toata lumea, sa ma inteleg cu toti. Si cand ma gandesc ca mai sunt 2 ani si se termina liceul. Apoi urmeaza bac-ul, apoi facultatea si cine stie ce urmeaza mai departe. Cat de repede a trecut timpul iar din pacate nu am facut mai nimic, in afara de baut si fumat, dar macar totusi am facut ceva. Poate ca imi place atat de mult deoarece in proportie de 65% din liceu sunt numai fete. Cui nu i-ar place un asemenea liceu ? Pentru cei ce sunt curiosi in ce liceu sunt, este liceul “Andrei Barseanu” sau zis ” Economic” din Brasov.

Voua cum vi s-a parut in liceu ?

Sau cum vi se pare, daca inca mai sunteti la liceu ?

7 comments

  1. si eu am scapat de generala si sincer deja mie dor de ea….am facut multe lucruri cu colegii care nu o se la uit niciodata…sa speram..:)):))…timpul trece repede si cateodata nici nu realizez ce sa intamplat…si ak ma steapta liceul…greu…;)):))… dar le am langa mn pe suri mhea si fetele care ma sustin … si sper sa fie fain la liceu ;)):))…asteaptama Economic ca vin :)):))

  2. umm😕 liceu – cimitir al vietii mele [bacovia].nush ma, e frumos. e frumoasa viata din scoala – gradi, gn, liceu si faculta. e frumos ca iti faci cunostinte noi, dobandesti noi cunostinte etc. dar e naspa ca se pierd anii ca gandu'. cum spuneai si tu, parca ieri am inceput liceu! umm e imputita viata asta! si stiu ca imi va fi dor candva de vremurile astea…eco. :-<

Leave a Reply

