Egalitatea populatiei


Banuiesc ca ati observat cum unele specimene pentru ca nu le pot spune altfel, se cred mult superiori fata de noi sau fata de alte persoane. Si cei care se cred superiori nu se afla numai in romania sau cine stiu eu pe unde. Nu, ei se afla peste tot. Dar din pacate tind sa cred ca cei mai multi se afla in romania si in america. Nu vreau sa cataloghez acum pe toata lumea. Pur si simplu acesta este punctul meu de vedere. Si in legatura cu americanii pur si simplu ma enerveaza felul lor de a fii. Prin faptul ca in momentul de fata sunt cea mai mare putere din lume, se cred cu mult deasupra noastra. Poate in anumite criterii sunt mai evoluati si ar trebui sa invatam de la ei, dar pe de alta parte, poate ar trebui sa invete si eu de la noi. Asta inseamna egalitate. Parerea mea. De ce nu poate trai toata lumea in pace ? Fiecare sa creada in dumnezeul lui fara a fii persecutat de ceilalti din jur. Si egalitatea se mai refera si la rasism. Nu spun ca ar trebui sa fim rasisti, dar si persoanele care vin in tara noastra sa incerce sa aiba respect pentru cei din jurul lor, ca doar de aceea au venit aici. Daca nu le place sa plece inapoi de unde au venit. Nu ii tine nimeni pe loc. Si banuiesc ca aici va dati seama la ce anume m-am referit. Nu vreau sa fiu rau cu nimeni sau sa atac pe cineva. Daca se simte cineva ofensat sa nu ezite sa imi scrie. Dar in primul rand sa invatam noi sa ne respectam unul pe altul, pentru ca daca nu se repectam inter noi, nici o sansa sa repectam o persoana straina in tara noastra. Am vazut si reportaje la TV in care anumite persoane de la anumite magazine mareau preturile de 5 ori cand vedeau ca intra un strain in magazinul lor. Sincer mi se pare o jignire la adresa tuturor romanilor si a tarii noastre. Pai cum sa se mai intoarca turistul la noi, daca il furam pe fata. De aceea toata lumea pleaca la bulgari si mai stiu eu pe unde.

Dar in fine………..o seara buna.

Leave a Reply

