Despre mine


Am scris de atat timp, o gramada de chestii, dar nu am vorbit deloc despre mine. Cine stie, poate sunteti si voi curiosi. Pai sa incep cu inceputul. Numele meu este bogdan, dar aproximativ toata lumea imi spune boogie. Sincer nu stiu de la cine exact a venit denumirea asta, dar nu ma deranjeaza. Sunt in zodia taur, am numai 17 ani, dar am timp destul sa cresc. Sincer nu ma grabesc sa imbatranesc. Chiar nu am motivele necesare. Ce sa va mai spun despre mine ? Aaaaaa, pai de la inceputul saptamanii asteia nu am mai fumat. Ceea ce este o realizare pentru mine. M-am mai lasat si la inceputul anului, dar m-am apucat si mai tare de ele si acum incerc sa fac o pauza. Sa speram ca o sa fie cat mai lunga. Din pacate sunt dependent si de cofeina, nu numai de tutun. De cafea am spus ca nu ma las. Sincer din punctul meu de vedere cafeaua nu este atat de toxica precum tigara. Sunt genul sociabil, de obicei stau cu prietenii la o bere, la un suc, etc. Cateodata sunt mai mistocar, depinde de imprejurare si din pacate, cam de fiecare data cand beau alcool reusesc sa ma imbat. Nu stiu cum exact, dar reusesc. Am observat ca am numai prieteni mai mari ca mine, ma refer la varsta si ma simt bine printre ei. In vacanta de vara planuiesc sa plec la mare si sa imi gasesc pe acolo ceva de lucru, orice. Ce sa mai zic ? Ascult aproximativ toate genurile de muzica numai manele nu ascult. Cum zicea un prieten sau nu mai stiu cine, “manele nu e muzica” si are dreptate. Am alergie la inculti, la cocalari si pitipoance si la tot ce inseamna prost gust. In trecut am avut probleme cu depresiile si cu chestii de genu asta, dar observ ca in cele din urma mi-am revenit. Si prin asta vreau sa multumesc tuturor celor care m-au ajutat.

Atat despre mine ca dupaia poate ajung narcisist. 

One comment

Leave a Reply

