Internetul meu


De ceva timp, imi merge tot mai greu netul. Adica imi merge pe bucati, cand am scheful mai mare sa stau, sa citesc si eu ceva, sa ma culturalizez putin, cade. Deja nu mai suport. Imi merge bine numai dimineata si noapte dupa ora 12. Si din puncul meu de vedere, netul de la CLICKNET este cel mai varza dintre toate. Deci m-am saturat de netul asta pana peste cap, dar nu am ce face, incerc sa ma folosesc de el cum pot, asta pana la terminarea contractului. Va dau un sfat, niciodata sa nu va bagati net de la CLICKNET (Romtelecom) asta deoarece poate o sa aveti probleme ca mine si credeti-ma este foarte, foarte enervant si in plus au o viteza de te apuca plansul cand vrei sa descarci ceva. Eu la net de 6 Mb/s, descarc cu 600 Kb/s ceea ce nu este deloc bine, dar ce sa-i fac. Cei de la romtelecom, banuiesc ca au cea mai proasta retea de internet si asta deoarece s-au extins in toata tara, dar absolut peste tot si nu reusesc sa faca fata. Cei de la RDS cum au putut sa ofere servicii numai in orasele mari, iar toata lumea sa fie multumita de ei. O porcarie totala si netul asta, dar ce sa-i faci, ne folosim de ce anume avem, asta pana la un moment dat cand pur si simplu nu mai puteam si inlocuim acel lucru.

Atat, ca exact acum imi cade netul si trebuie sa dau restart la modem.

4 comments

  1. Ce sa zic, am clicknet de vreo 2 ani si daca mi-a picat de 3 ori, e mult spus. De mentionat ca locuim si-n aceeasi zona, ceea ce face fenomenul mai greu de explicat.

Leave a Reply

