Greva sau orice altceva.


Deci, sa incepem cu inceputul, am revenit dupa o lunga perioada de inactivitate. Aceasta perioada nu a fost din proprie initiativa, numai ca exact cand ma bazam si eu pe ramolitul meu de PC a avut probleme tehnice care m-au pus in dificultate. Iar cand am reusit sa imi fac PC-ul au intervenit problemele cu netul. Se pare ca in cele din urma am revenit cu forte proaspete si cu subiecte noi. Subiectul despre care vreau sa scriu astazi este despre greva profesorilor care nu mai are mult si izbucneste din nou, si despre posibilitatea inghetarii anului scoalar. Am auzit din diferite surse ca este posibil inghetarea anului scolar la nivel de tara, acum nu stiu cat la % este adevarat, dar va relatez si eu cele auzite. Daca se va intampla acest lucru, acesta va fi un raspuns din partea profesorilor catre Ministerul Invatamantului cu privire la fapul ca, cerintele nu le-au fost ascultate. Mai exista o posibilitate ca profesorii sa nu se prezinte la examenul de bacalaureat tot din aceleasi motive ca cele prezentate mai sus. Din orice punct de vedere am privi nici cum nu este bine. Sa speram ca acestea sunt doar niste zvonuri si ca nimic nu este real, dar din pacate cele mai multe zvonuri se adeveresc. Daca se va intampla acestu lucru, toti elevii din romania vor avea de suferit. Daca profesorii nu se vor prezenta la examenul de bacalaureat, nu numai ca vor avea de suferit si elevii, dar si facultatile care vor ramane fara studenti pe o perioada de 1 an de zile. Oricum, cerintele profesorilor nu ar trebui neglijate deoarece, nu numai ca si ei vor avea de suferit dar si noi, elevii de zi cu zi. 

Cam atat, dar daca voi mai afla cate ceva sigur voi mai scrie.

Leave a Reply

