Scoala


Banuiesc ca fiecare persoana in parte a trecut prin scoala. Ati observat cum in fiecare an la angajare se cere din ce in ce mai multa scoala. O sa ajungem la un moment dat ca, cu 4 facultati sa ne angajam intr-un post si sa ne dam seama ca nici alea nu sunt de ajuns. Nu spun sa nu facem scoala, sunt perfect de acord cu ea. Ce s-ar face lumea fara scoala ? Am trai intr-o anarhie totala. Si oricum observ ca sistemul de invatamant din Romania este  pur si simplu la pamant. Toti profesorii pleaca in alte tari unde sunt platiti mai bine. Romanica noastra se duce de rapa pe zii ce trece. Dar sa revenim la scoala. Observ ca toti mai multi adolescenti se lasa de scoala (si prieteni de ai mei) doar pentru a munci. Pentru a face rost de bani. Cu totii avem nevoie de bani pentru a ne satisface nevoile, dar asta nu inseamna sa te lasi de scoala la 16 ani pentru a munci. O sa ai destul timp sa muncesti, sunt sigur de asta. De ce sa incepi de acum cu greutatile, cand poti sa mai stai la scoala si sa iti cladesti un viitor sigur. Si in plus unde anume te poate angaja (cu un salariu bun) daca ai numai 16 ani ? Nicaieri. Nu spun si eu am nevoie de bani, dar cand e vorba de scoala, pai sa ramanem la scoala si cu asta basta. Din punctul meu de vedere educatia este foarte importanta, dar observ ca din ce in ce mai putina lume are asa ceva. Acum pentru unele persoane scoala reprezinta doar o optiune. Nu ii streseaza gandul ca poate nu se vor descurca in viata, daca nu au o scoala.

Gata, ca v-am stresat deja………………..

2 comments

  1. vaii…cand ma trezeam dimineata sa ma duc la scoala …offf…vesnica mea fraza " eu nam chef sa ma duc la scoala" …in fine…tot ajungeam akolo :)):))..ce puteam sa fac….abia asteptam sa scap de scoala si ak parca as vrea sa ma duc…sa nu stau acasa si sa ma plictisesc…:)):))…e fain la scoala akolo iti petreci jumatate din zi…si faci multe peripetzii si altele :)):)) …nam ce zice …

Leave a Reply

