Politica in culori



Am vazut acum cateva zile la televizor un reportaj despre pierderea alegerilor lui Mircea Geoana din cauza motivului ca a fost “atacat” energetic de oameni angajati de catre Traian Basescu. Nu pot sa spun decat ca, o idiotenie mai mare ca asta nu am auzit in viata mea. Singurul motiv pentru care Mircea Geoana a pierdut alegerile este acela ca pur si simplu nu a reusit sa convinga atat de mult populatia sa il aleaga. Cat despre atacurile energetice asupra lui Geoana, nu sunt decat scuze pentru a gasi un motiv sa il invinuiasca pe Basescu pentru pierderea sa. Ce sa-i faci, daca nu a stiut sa ne minta precum Basescu cu lucruri imposibile. Spuneti voi, cate lucruri a facut Basescu din cate a promis ? A ? Ascult. Nimic, un mare fas. Un 0 barat. Poate daca Geoana ne promitea cine stie ce lucruri, asa cum a facut Basescu, poate asa il vota populatia din romania, nu eu, ca eu inca nu am drept de vot, dar si daca aveam sigur nu il votam pe Basescu. Deci in fond si la urma umei, nu e vorba de nici un atac energetic, de nici o “vraja” a opozitiei ci pur si simplu de nepriceperea lui Geoana de a minti poporul roman si de a promite ceva imposibil precum Basescu si iata cum inca 4 ani il vom avea din nou ca presedinte pe Basescu. Sa vedem daca se v-a schimba ceva, desi imi este destul de greu sa cred.In find si la urma urmei, totul e o gluma, romania este o gluma, presedentia este o gluma, iar noi avem niste “papusari” in parlament care pur si simplu trag itele cum vor ei. Dar stati fara grija, va veni si vremea voastra la un moment dat. Mai bine mai tarziu decat niciodata.

Cam atat, ca simt cum sunt “atacat” si eu energetic.

One comment

  1. "domnu" Basescu ….saracu cea poate sa faca ….aa da sa minta asta e meseria lui de fapt nu sa fie el presedinte….marinaru ce poate sa stie despre cum sa conduca o tara fara so bage in mizerii…:)):)):)) locu unde treb sa fie e pe vapor nu la parlament…nu mai zic nimik ca dupaia il jignesc prea mult…"RESPECT" d-lui base…( de ar trece mai repede astia 4 ani) :)):):)

Leave a Reply

