Sinuciderea


Pun pariu cu cine vreti voi si pe ce vreti voi, ca fiecare persoana s-a gandit cel putin o data sinucidere, dar dupa aceea a stat si s-a gandit si a renuntat. Corect. Nu merita sa te sinucizi orice probleme ai avea, pentru totul este o rezolvare, dar multi nu vor sa inteleaga. Cred ca daca se sinucid pun capat problemelor, dar nu este asa. Chiar creeaza mai multe probleme celor din jurul lor, care sufera dupa ei. Am vazut la stiri oameni care se sinucid din nimicuri, de exemplu in China, multii copii s-au sinucis din cauza unui joc pe PC. Decat sa te sinucizi din chestia asta mai bine arunci PC-ul pe geam sau iesi afara la o tigara, la o plimbare si te calmezi. Interesant este ca doar o viata avem care totusi nu pot spune ca este foarte lunga si mai sunt persoane care pur si simplu vor sa ii puna capat. De ce ? Cand viata este atat de frumoasa si trebuie traita din plin, sa te bucuri de ea in fiecare moment. Cum am mai spus si mai sus, totul are o rezolvare sau un raspuns nu trebuie sa ne descurajam si repede sa credem ca nu mai este nici o solutie cand defapt mai sunt sute. Nu trebuie sa ne grabim sa ne punem streangul de gat sau cine stie ce alte metode. Sincer si eu am avut ganduri sinucigase cu ceva timp in urma, dar m-au ajutat prietenii sa imi revin, m-au sustinut si m-am gandit si eu o perioada lunga, ca daca incerc sa ma sinucid si nu imi reuseste mai mult o sa ma chinui, iar daca incerc sa ma sinucid si imi reuseste mai mult o sa intristez persoanele care au fost aproape de mine. In final am ajuns la o concluzie, ca orice s-ar intampla viata trebuie traita si sa se opreasca cand vrea ea, nu cand avem noi chef.

Cam atat despre sinucidere……….

One comment

  1. si eu am avut perioade cand eram in pragul disperarii…si spuneam si ma gandeam la tot felu de prostii…….dar deocamdata sunt fericita si sper sa nu mai am astfel de stari…imi place sami traiesc viata si sa ma bucur de ea cat pot eu de mult….:):D:D:duna ai si treb sa profiti de ea din plin..

Leave a Reply

