Romania


M-am saturat de tara asta in care nimeni nu face nimic, dar totusi e tara mea in care m-am nascut si am crescut. Am observat ca din ce in ce mai mult fiecare trage pentru el, politicienii, senatorii, deputatii, primarii etc. Numai suntem uniti cum eram odata demult. Totul a devenit o gluma pentru noi si am inceput sa nu multumim cu din ce in ce mai putin, pana cand asa ? Cand stau si ma uit ca toata lumea fura ma apuca greata. Acum cand esti furat in strada in vazul tuturor, nimeni nu face nimic,  de ce ? De frica, de jena, din cauza comoditatii ? Stau si se uita ca la cinema ca si cand nu ar fi real, dar din pacate este real. Mii de oameni mor zilnic in accidente, ucisi sau se sinucid. Si totusi nu au nici un efect asupra noastra aceste lucruri. De ce ? Vas spun eu de ce, pentru ca omul romanul s-a invatat sa stea in “jeg” sa nu mai faca nimic pentru binele sau si a celor din jur. S-au invatat ca cineva sa faca toata treaba in locul lor. Politicienii nu stiu cum sa ne mai fure din ce in ce mai mult si in schimb ce ne dau ? Promisiuni si nimic altceva. Cand ajung la putere parca pur si simplu le-a fost stearsa memoria si au uitat pentru ce au ajuns acolo, dar cand vad banii le revine brusc. Dar nu in totalitatea, numai partea cu furatul, ca doar ce asta e cel mai important. Uitati de ce tara asta ajunge din ce in ce mai rau, pentru ca sunt niste inculti la putere care abea stiu sa scrie si sa citeasca, dar nu ca ei sunt mare “mahari” sau nu stiu ce. O laie sunt niste constipati care pur si simplu nu mai stiu ce sa faca, n-au pus mana in viata lor pe o sapa sau o lopata, au fost crescuti in puf, iar mamica si taticul le-au adus totul la bot. Sa vedem ce se intampla cand totul va cadea, guvernul, presedentia absolut totul, iar cei sus pusi vor trebui sa munceasca cum munceste cineva care incearca sa isi castige painea in ziua de azi.

Gata ca am inceput sa ma enervez si deviez de la subiect. 

Leave a Reply

