Aer curat.


A venit căldură, într-un final. De mult aşteptam să mai fie cald să ies în tricou afară şi să mă bucur de soare cum trebuie. Uite că s-a întâmplat şi lucrul acesta. Să nu uităm şi de căldură de pe autobuz, mirosurile care ne înconjoară şi prostia fără limite care se concentrează în acele mijloace de transport în comun.

Dar să revenim la căldură şi la vremea frumoasă de afară. Acum ceva timp am văzut un articol pe blogul lui addicted un articol cu fel şi fel de gadgeturi, care de care mai interesante şi mai folositoare. Eu bine, acolo am văzut şi o bicicletă cu un design foarte interesant şi imediat mi-a fugit gândul la bicicleta mea.

Ei bine după lupte seculare am reuşit să îmi pun şi eu în funcţiune bicicleta pe care nu am mai folosit-o de vreo 2 ani de zile, dar atunci am forjat-o de, săraca, nu a mai ştiut ce este cu ea. Chiar îmi era dor să mă mai plimb cu bicicletă, asta am aşteptat eu, să dea căldură să o pot repara şi să zburd cu ea pe unde pot.

Ce am mai observat, cel puţin la mine, este faptul că de când dă căldura nu prea mai stau pe acasă şi implicit nu prea mai scriu pe blog, din păcate. Dar chiar dacă e cald şi frumos afară tot mai trebuie să mai scriu câte ceva, pentru că îmi face plăcere şi bănuiesc eu că sunt persoane care mă citesc.

Vreau să o întreb pe addicted şi pe restul lumii dau şi-au cumpărat biciclete, le-au reparat (ca mine), le-au închiriat sau aşa mai departe?

PS: Ţin minte că anul trecut, toată vara şi primăvara, prin Braşov erau biciclete pe care le puteai lua să te plimbi, dând în schimb buletinul. Sper să fie şi anul ăsta la fel. Mi se pare interesantă această iniţiativa.

Sursele imaginilor le puteti gasi aici si aici.

7 comments

  1. Si in Constanta sunt biciclete de inchiriat doar cu buletinul.
    Am avut bicicleta dar nu mai am, nu am ce sa fac cu ea. In zona unde locuiesc eu nu poti iesi afara cu bicicleta pentru ca esti atacat de caini.
    A venit primavara si m-am lasat pacalit: acum zac bolnav (raceala).

  2. Eu nu am avut bici :-s ai mei au considerat ca e de baieti si nu mi-au cumparat :-s
    A fost si in Valcea inchiriere de biciclete chiar si un concurs :D

  3. salut :)
    eu nu am inteles o chestie, iarna cand e cancer de frig nimeni nu circula cu buzu’ , cel putin toata iarna eu nu am vazut macar o data un autobuz plin. cum a venit caldura , primavara , is ca si chibriturile , nu ai loc sa iti intorci capul macar.
    si eu am iesit azi nu bicicleta , am facut vreo 25 de km , dar am ajuns acasa fara o pedala:D

  4. Și eu mi-am scos bicicleta de la naftalină weekend-ul trecut și am făcut o plimbare :D Sper să fac treaba asta de fiecare dată când va ține vremea cu noi.
    Și apropo de blog, și eu fac exact la fel. :D

Leave a Reply

